
Πράξη «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ 2ης Φάσης
Εκπαιδευτική Περιφέρεια:
Δ/νση Εκπαίδευσης:
Τόπος διεξαγωγής
Τμήμα:
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης εκπαιδευτικών ειδικής εκπαίδευσης
| Ενότητες | ||
| 1η |
Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού: Φιλοσοφία, Διαδικασίες, Κύριες πρακτικές, Προσδοκώμενα οφέλη. |
|
| 2η |
Εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύχθηκε για τις ανάγκες μαθητών ΕΑΕ. Παρουσίαση παραδειγμάτων ορθής χρήσης του λογισμικού και πρακτικές υποδείξεις Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ – Οι 45 διακριτοί τίτλοι ειδικού & προσβάσιμου εκπαιδευτικού λογισμικού το στο πλαίσιο του έργου «Δράσεις Υποστήριξης ΜμεΑ» του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
|
| 3η | Το Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων «Φωτόδεντρο» | |
| 4η | Προσβάσιμο και επεξεργάσιμο εκπαιδευτικό υλικό για αμβλύωπες μαθητές, μαθητές με κινητικές αναπηρίες και μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες | |
| Συζήτηση | ||
| Διάλειμμα – Καφές | ||
| 5η | Διαφοροποιημένη διδασκαλία – Ανάπτυξη Οδηγού Διαφοροποίησης Προγραμμάτων Σπουδών | |
| Συζήτηση | ||
| 6η | Ο Φάκελος Εργασιών Μαθητή (Portfolio) ως εναλλακτικό εργαλείο παρακολούθησης και αξιολόγησης της προόδου των μαθητών με σύνθετες ιδιαιτερότητες στη μάθηση | |
| Διευκρινήσεις - Συμπεράσματα |