Sample gallery images
foto3.jpg
foto1.jpg
Δείτε τις ημερίδες Online
Επιμορφωτικά Σεμινάρια Επιμορφωτών
Πρόγραμμα Μέτρων Επιμόρφωσης Πολλαπλασιαστών Σχολικών Συμβούλων Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Επιμορφωτών - Πολλαπλασιαστών 1η Φάση
Όλα τα βίντεο σε μία playlist
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Επιμορφωτών-Πολλαπλασιαστών 1ης Φάσης Χαιρετισμός κ.Κουρμπέτης
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Επιμορφωτών-Πολλαπλασιαστών 1ης Φάσης Ομιλητής κ.Αλεβίζος
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Επιμορφωτών-Πολλαπλασιαστών 1ης Φάσης Ομιλητής κ.Χήνας
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Επιμορφωτών-Πολλαπλασιαστών 1ης Φάσης Ομιλητής κ.Σκαλούμπαγκας
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Επιμορφωτών-Πολλαπλασιαστών 1ης Φάσης Ομιλητής Ερωτήσεις
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Επιμορφωτών-Πολλαπλασιαστών 1ης Φάσης Ομιλητής Ερωτήσεις 2
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Επιμορφωτών-Πολλαπλασιαστών 1ης Φάσης Ομιλητής Ερωτήσεις 3
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»
Κουρμπέτης Βασίλης
Υπεύθυνος Υποέργου
Σύμβουλος Α, Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας & Θρησκευμάτων
Tηλεφ.: 210 3310283, εσωτ. 605, email: vk[at]iep.edu.gr
ΕΠΩΝΥΜΟ | ΟΝΟΜΑ | ΙΔΙΟΤΗΤΑ |
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ : | ||
ΑΛΕΒΙΖΟΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | Δ/ΝΤΗΣ ΕΑΕ Συνταξιούχος ΕΚΠ/ΚΟΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ |
ΜΕΛΗ: | ||
ΑΣΒΕΣΤΑΣ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | ΣΧ.ΣΥΜΒ.Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ |
ΛΑΔΙΑΣ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | ΣΧ.ΣΥΜΒ.Β΄/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ |
ΧΑΡΟΥΠΙΑΣ | ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ | Συνταξιούχος ΣΧ.ΣΥΜΒ.ΕΙΔΙΚ ΑΓΩΓΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΕΚΠ/ΚΟΣ Α/ΘΜΙΑΣ |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ | ΕΛΕΝΗ | ΕΚΠ/ΚΟΣ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ |
ΓΚΥΡΤΗΣ | ΚΩΝ/ΝΟΣ | ΕΚΠ/ΚΟΣ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ |
«Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Πρόγραμμα Επιμόρφωσης του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ)» της Πράξης «Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του Ειδικού Σχολείου σε Κέντρο Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής Εκπαίδευσης» με κωδικό MIS 446745, 446749 και 457263, αντίστοιχα.
ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ
|
||||||||||||||||||||||||||||||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ | ΕΠΩΝΥΜΟ | ΟΝΟΜΑ | ΑΦΜ | ΔΟΥ | ΑΜ | ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΚΛΑΔΟΣ | |||||||||||||||||||||||
ΑΛΕΒΙΖΟΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 015165718 | ΒΥΡΩΝΟΣ | 504681 | ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ Δ/ΝΣΗΣ ΕΙΔ ΑΓΩΓΗΣ Υ.ΠΑΙ.Θ | ΠΕ-70 | ||||||||||||||||||||||||
Παραδοτέα:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
ΜΕΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ | ΕΠΩΝΥΜΟ | ΟΝΟΜΑ | ΑΦΜ | ΔΟΥ | ΑΜ | ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΚΛΑΔΟΣ | |||||||||||||||||||||||
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΑΕ1 | ΣΚΑΛΟΥΜΠΑΚΑΣ | ΧΡΗΣΤΟΣ | 046759947 | ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ | 1896 | ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ | ΠΕ-70 | |||||||||||||||||||||||
Παραδοτέα:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΑΕ2 | ΚΑΤΣΟΥΓΚΡΗ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | 039582139 | ΚΗΦΙΣΙΑΣ | 584701 | Δ/ΝΤΡΙΑ ΔΗΜΟΤ.ΣΧΟΛΕΙΟΥ | ΠΕ-70 | |||||||||||||||||||||||
Παραδοτέα: •Η έκθεση αποδελτίωσης εκσφαλμάτωση όλων των ατομικών παραδοτέων των Σχ Συμβούλων ΕΑΕ, ΣΧ Συμβούλων Γενικής Εκπαίδευσης ή Δ/ντών ΣΜΕΑΕ, ή Υποδ/ντών ΣΜΕΑΕ ή Εκπ/κών Τ.Ε ή ΚΕΔΔΥ)επιμορφωτών- πολλαπλασιαστών για τον Άξονα 2 για τη 2η και 3ηη Φάση επιμόρφωσης των επιμορφούμενων μελών ΕΕΠ, •Οδηγός Εξατομικευμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος εκπαίδευσης (ΕΕΠ για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες •Οδηγός Εξατομικευμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος εκπαίδευσης (ΕΕΠ για μαθητές με αυτισμό •Σύνταξη ερωτηματολογίων μετά την επιμόρφωση της 1ης , 2ης και 3ης φάσης |
||||||||||||||||||||||||||||||
ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ | ΧΗΝΑΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 027085120 | ΙΒ΄ΑΘΗΝΩΝ | 57 | ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ | ΠΕ-23 | |||||||||||||||||||||||
Παραδοτέα:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ | ΔΙΑΜΑΝΤΗ | ΒΑΣΙΛΙΚΗ | 067834062 | ΒΥΡΩΝΟΣ | 3989483 | ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ | ΠΕ-23 | |||||||||||||||||||||||
Παραδοτέα:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ | ΣΤΑΓΑΚΗ | ΦΕΡΕΝΙΚΗ | 038422865 | ΙΖ ΑΘΗΝΩΝ | 603689 | ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | ΠΕ-30 | |||||||||||||||||||||||
Παραδοτέα:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ | ΜΑΣΤΟΡΑΚΗ | ΕΛΕΝΗ | 035917592 | Α΄ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ | 161709 | ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | ΠΕ-30 | |||||||||||||||||||||||
Παραδοτέα:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ | ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ | ΣΙΒΥΛΛΑ | 057983780 | ΨΥΧΙΚΟΥ | 230602 | ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ | ΠΕ-29 | |||||||||||||||||||||||
Παραδοτέα:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ | ΜΠΟΝΤΣΙΟΥ | ΘΕΟΔΩΡΑ | 046731489 | ΙΓ΄ ΑΘΗΝΩΝ | 606954 | ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ ΛΟΓΟΥ | ΠΕ21 | |||||||||||||||||||||||
Παραδοτέα:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | ΜΠΟΜΠΑΡΙΔΟΥ | ΧΡΥΣΗ | 061150255 | ΚΟΡΩΠΙΟΥ | 3287366 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ | ΠΕ-02 | |||||||||||||||||||||||
Παραδοτέα:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ 4ης Φάσης
Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ
ΩΡΑ 8:00 | Προσέλευση – Εγγραφές | |
08:30- 08: 45 | Παρουσίαση προγράμματος μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού | |
08: 45-10:15 |
Συμπεράσματα από την 2η φάση επιμόρφωσης –ανατροφοδότηση Προσβάσιμο υλικό και λογισμικό ΕΑΕ – http://www.prosvasimo.gr/ Το Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων «Φωτόδεντρο»: http://dschool.edu.gr/ Δικτυακός τόπος αποθήκευσης αρχείων |
|
10:15- 10:30 | Διάλειμμα | |
10:30 - 11: 00 | Γενικό Θεωρητικό πλαίσιο για τη Διαφοροποίηση της διδασκαλίας | |
11: 00-11:15 | Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας για κωφούς μαθητές | |
11:15 11:30 | Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας για τυφλούς μαθητές | |
11:30 -11:45 | Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας για μαθητές με αυτισμό | |
11:45 -12:00 | Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας για μαθητές με νοητική αναπηρία | |
12:00 -12:15 | Διάλειμμα | |
12:15-12:30 | Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας για μαθητές με κινητικές αναπηρίες | |
12:30-12:45 | Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας για μαθητές με πολυαναπηρίες | |
12:45- 13: 15 | Ο Φάκελος Εργασιών του Μαθητή (portfolio) ως εργαλειακό βοήθημα οργάνωσης, παρακολούθησης και αναστοχασμού της διεργασίας διδασκαλίας –μάθησης | |
13: 15 -14: 15 | Συζήτηση - ανατροφοδότηση |
Πράξη «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ 2ης Φάσης
Εκπαιδευτική Περιφέρεια:
Δ/νση Εκπαίδευσης:
Τόπος διεξαγωγής
Τμήμα:
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης εκπαιδευτικών ειδικής εκπαίδευσης
Ενότητες | ||
1η |
Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού: Φιλοσοφία, Διαδικασίες, Κύριες πρακτικές, Προσδοκώμενα οφέλη. |
|
2η |
Εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύχθηκε για τις ανάγκες μαθητών ΕΑΕ. Παρουσίαση παραδειγμάτων ορθής χρήσης του λογισμικού και πρακτικές υποδείξεις Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ – Οι 45 διακριτοί τίτλοι ειδικού & προσβάσιμου εκπαιδευτικού λογισμικού το στο πλαίσιο του έργου «Δράσεις Υποστήριξης ΜμεΑ» του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
|
3η | Το Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων «Φωτόδεντρο» | |
4η | Προσβάσιμο και επεξεργάσιμο εκπαιδευτικό υλικό για αμβλύωπες μαθητές, μαθητές με κινητικές αναπηρίες και μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες | |
Συζήτηση | ||
Διάλειμμα – Καφές | ||
5η | Διαφοροποιημένη διδασκαλία – Ανάπτυξη Οδηγού Διαφοροποίησης Προγραμμάτων Σπουδών | |
Συζήτηση | ||
6η | Ο Φάκελος Εργασιών Μαθητή (Portfolio) ως εναλλακτικό εργαλείο παρακολούθησης και αξιολόγησης της προόδου των μαθητών με σύνθετες ιδιαιτερότητες στη μάθηση | |
Διευκρινήσεις - Συμπεράσματα |
Πράξη «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
1ης Hμερίδας Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Ειδικής Εκπαίδευσης
Ημέρα: 14-15 Μαϊου 2013
Ενότητες | ||
1η |
Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού: Φιλοσοφία, Διαδικασίες, Κύριες πρακτικές, Προσδοκώμενα οφέλη. |
|
2η |
Εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύχθηκε για τις ανάγκες μαθητών εαε. Παρουσίαση παραδειγμάτων ορθής χρήσης του λογισμικού και πρακτικές υποδείξεις Προσβάσιμο λογισμικό εαε – Οι 45 διακριτοί τίτλοι ειδικού & προσβάσιμου εκπαιδευτικού λογισμικού το στο πλαίσιο του έργου «Δράσεις Υποστήριξης Μαθητών ΑμεΑ». Του πρ. Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
|
3η | Το Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων «Φωτόδεντρο» | |
4η | Προσβάσιμο και επεξεργάσιμο εκπαιδευτικό υλικό για αμβλύωπες μαθητές, μαθητές με κινητικές αναπηρίες και μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες | |
Συζήτηση | ||
Διάλειμμα – Καφές | ||
5η | Διαφοροποιημένη διδασκαλία – Ανάπτυξη Οδηγού Διαφοροποίησης Προγραμμάτων Σπουδών | |
Συζήτηση | ||
6η | Ο Φάκελος Εργασιών Μαθητή (Portfolio) ως εναλλακτικό εργαλείο παρακολούθησης και αξιολόγησης της προόδου των μαθητών με σύνθετες ιδιαιτερότητες στη μάθηση | |
Διευκρινήσεις - Συμπεράσματα |
Πράξη «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»
Πράξη «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ 2ης Φάσης.
Υπόλοιπη Ομάδα
Διαμαντή Βασιλική Ψυχολόγος
Σταγάκη Φερενίκη Κοινωνική Λειτουργός
Μαστοράκη Ελένη Κοινωνική Λειτουργός
Κυριακοπούλου Χριστίνα Εργοθεραπεύτρια
Μποντσιου Θεοδώρα Λογοθεραπεύτρια
Μπομπαρίδου Χρυσή Εσωτερική Αξιολόγηση
Διεύθυνση: Αν. Τσόχα 36, 11521
Τηλ: 210 3312406
Fax: 210 3257336
Email: vk[at]iep.edu.gr,
lkaraoulis[at]iep.edu.gr