ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ 4ης Φάσης
Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ
ΩΡΑ 8:00 | Προσέλευση – Εγγραφές | |
08:30- 08: 45 | Παρουσίαση προγράμματος μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού | |
08: 45-10:15 |
Συμπεράσματα από την 2η φάση επιμόρφωσης –ανατροφοδότηση Προσβάσιμο υλικό και λογισμικό ΕΑΕ – http://www.prosvasimo.gr/ Το Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων «Φωτόδεντρο»: http://dschool.edu.gr/ Δικτυακός τόπος αποθήκευσης αρχείων |
|
10:15- 10:30 | Διάλειμμα | |
10:30 - 11: 00 | Γενικό Θεωρητικό πλαίσιο για τη Διαφοροποίηση της διδασκαλίας | |
11: 00-11:15 | Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας για κωφούς μαθητές | |
11:15 11:30 | Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας για τυφλούς μαθητές | |
11:30 -11:45 | Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας για μαθητές με αυτισμό | |
11:45 -12:00 | Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας για μαθητές με νοητική αναπηρία | |
12:00 -12:15 | Διάλειμμα | |
12:15-12:30 | Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας για μαθητές με κινητικές αναπηρίες | |
12:30-12:45 | Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας για μαθητές με πολυαναπηρίες | |
12:45- 13: 15 | Ο Φάκελος Εργασιών του Μαθητή (portfolio) ως εργαλειακό βοήθημα οργάνωσης, παρακολούθησης και αναστοχασμού της διεργασίας διδασκαλίας –μάθησης | |
13: 15 -14: 15 | Συζήτηση - ανατροφοδότηση |
Δείτε τις εκθέσεις των συμμετεχόντων στο έργο εδώ